Klacht: Rekening

op 18 mei 2020 over Liander in de categorie Energieleveranciers

Beste liander . Ik heb suloten op 4 12.2019 gekregen
En 31 12 verhuizen die periode wij hebben geen energie verbruikt! En ik heb 31 12 2019 naar budget energie contract aan gesloten maar van 4 12 meter stand aan gegeven.en heb een brief gekregen van liander dat wij zijn van 29 11 energie verbruikt dat is niet gelopen hier Ik sturen een bewijs van contract !
Rn ik ben die periode van 4-12 to met 31 12 geen energie gebruiken waarom met ik 22 dagen betaallen?? Ik hoopt Dat oplossen krijgen als vast bedankt.z Jamal

Budget energie

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Liander in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Liander een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Liander

Heeft op 18 mei 2020 om 13:58 geantwoord

Beste Murat244,
Bedankt voor je bericht. We begrijpen uit je verhaal dat je een factuur hebt gekregen voor verbruik zonder dat er een contract was. Echter woonde je hier toen nog niet. Hiervoor kan je contact opnemen door een e-mail te sturen naar [email protected] Voeg hierbij je contract toe met de sleuteldatum als bewijs dat jij niet verantwoordelijk bent hiervoor. Deze afdeling zorgt dan dat alles nagekeken wordt en neemt contact met je op. Ben je niet verantwoordelijk dan wordt de factuur gecrediteerd.
Marinda Vale
Namens het Liander Webcareteam