Mijn Klacht:
Ik wou mijn pakket t.w.v. 200€ retourneren. In de app stond dat ik tot 20/11 had om te retourneren. Op de dag 20/11 wou ik retourneren maar was dat niet meer mogelijk. Op maandag nam ik contact op en werd ik door een vrouw geholpen en heb ik mijn situatie uitgelegd. Ik ontving een mail een paar minuten later waarin stond dat ik alsnog niet kon retourneren omdat ik eerder contact had moeten opnemen. Ik kon geen contact opnemen omdat de klantenservice op zondag niet geopend is. Dus vandaag dinsdag 22 november heb ik en via whatsapp en via de online chat om hulp gevraagd. De man die mij hielp via whatsapp toonde totaal geen interesse om mij met dit probleem te helpen. Het ging eerst van dat het retourtermijn eindigde op 19/11 om 00:00:00 ( dit staat nergens aangegeven dus dit had ik niet kunnen weten) naar dat ik me pakket al na 30 dagen niet meer kon retourneren en dat ik het eerder moeten doen. Ik gaf aan dat ik altijd bij pull and bear om een of andere reden langer dan 30 dagen heb om te retourneren en het dan ook lukte (hier ook bewijs van) maar de man die mij hielp beëindige de chat al snel met een hele nonchalante “sorry voor the inconvenience”. De meneer die mij via de chat op de site hielp zei dat hij niet wist waarom er stond dat ik tot 20/11 kon retourneren en dat het een “fout in het systeem was”. Hierna werd al gauw de chat weer beëindigd en ben ik verder niet geholpen. Nu heb ik hier een pakket thuis waar kleding van 200€ in zit die ik niet kan betalen en ook niet kan dragen puur om de reden dat de regels over retourneren niet duidelijk worden aangegeven of omdat er een fout in het systeem was.
Gewenste Oplossing:
Pakket retourneren
