Klacht: Lege doos aangetroffen bij bestelling

Charlie Makaya Mena op 04 september 2023 over Pull & Bear in de categorie Kledingwinkels

Geachte [Naam van het Bedrijf],

Ik wil graag een klacht indienen met betrekking tot mijn recente bestelling met bestelnummer 20154917129, geplaatst op 21-04-2023. Het spijt me te moeten melden dat mijn ervaring met deze bestelling uitermate teleurstellend is geweest.

Op datum van afhaling ging ik naar het aangegeven ophaalpunt om mijn bestelling op te halen. Ik ontving een melding via e-mail dat mijn bestelling klaar was om opgehaald te worden. Echter, bij aankomst bij het ophaalpunt, trof ik tot mijn verbazing een leeg kartonnen doos aan zonder de vier broeken waarvoor ik had betaald. Het ontbreken van de bestelde producten heeft me niet alleen teleurgesteld, maar ook gefrustreerd.

Dit incident heeft mij ongemak en tijdverlies veroorzaakt, omdat ik speciaal naar het ophaalpunt ben gereisd om mijn bestelling op te halen. Als klant verwachtte ik een naadloze en probleemloze ervaring bij het ontvangen van mijn bestelling.

Ik verzoek u dringend om onmiddellijk actie te ondernemen om dit probleem op te lossen en mij mijn bestelling zo snel mogelijk te leveren. Bovendien zou ik graag willen weten hoe dit incident heeft kunnen plaatsvinden en welke maatregelen er genomen zullen worden om ervoor te zorgen dat dit in de toekomst niet opnieuw gebeurt.

Ik vertrouw erop dat u mijn zorgen serieus zult nemen en snel zult reageren om dit probleem op te lossen. Ik waardeer uw aandacht voor deze kwestie en kijk uit naar een bevredigende oplossing.

de broeken graag of geld terug

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Pull & Bear

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Pull & Bear nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Charlie Makaya Mena