Klacht: Puinhoop

op 03 augustus 2017 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Pakket gemist, oké, dat gebeurt. Briefje in de bus dat pakket afgeleverd is bij pick-up parcelshop Goedkoop Drank, Plesmanlaan 2, op te halen va 1600 uur op de dag van levering.
Ik erheen, 3 km met de auto. Niet te vinden, half uur gezocht, gevraagd en rondgereden. Voorbijganger heeft toen Goedkoop Drank ingetikt op telefoon. Bleek het de Plesmanlaan 2 in Badhoevedorp. Fijne verrassing, ik woon zelf niet in Amsterdam. Ik naar Badhoevedorp.Parcelshop gevonden. Pakket niet aanwezig. Was er om 17.15 uur. Heeft me ruim een uur gekost. Kansloze actie!

Tevreden ben ik als zoiets simpels gewoon goed verloopt. Zet op het briefje dat het in Badhoevedorp is . En zeg dat het va de volgende dag daar ligt. Zeer slechte actie met O resultaat.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DPD

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over DPD nog niet in behandeling is genomen.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 11 augustus 2017 om 12:13 geantwoord