Klacht: Puinhoop

op 03 augustus 2017 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Pakket gemist, oké, dat gebeurt. Briefje in de bus dat pakket afgeleverd is bij pick-up parcelshop Goedkoop Drank, Plesmanlaan 2, op te halen va 1600 uur op de dag van levering.
Ik erheen, 3 km met de auto. Niet te vinden, half uur gezocht, gevraagd en rondgereden. Voorbijganger heeft toen Goedkoop Drank ingetikt op telefoon. Bleek het de Plesmanlaan 2 in Badhoevedorp. Fijne verrassing, ik woon zelf niet in Amsterdam. Ik naar Badhoevedorp.Parcelshop gevonden. Pakket niet aanwezig. Was er om 17.15 uur. Heeft me ruim een uur gekost. Kansloze actie!

Gewenste Oplossing:

Tevreden ben ik als zoiets simpels gewoon goed verloopt. Zet op het briefje dat het in Badhoevedorp is . En zeg dat het va de volgende dag daar ligt. Zeer slechte actie met O resultaat.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DPD

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over DPD nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 11 augustus 2017 om 12:13 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door huige-001