Klacht: premuim betaalnummers die niet gewenst gebruikt zijn.

op 28 juni 2017 over CMTelecom in de categorie SMS Diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste

Mijn factuur is al 2 maanden veel hoger of normaal.
Dit opgezocht en geconstateerd dat dit komt door premuim betaalnummers die wij niet gebruiken.
We hebben CM telecom geblokkeerd.
Orange vertelde me dit jullie te laten weten daar ik dan dat geld terug kan krijgen.

Dat zijn de nummers: 0495/771924
0496/244676
Dat is voor de maand mei 2017 en juni 2017

Graag zou ik dat opgelost zien.

Met vriendelijke groeten

Corneillie Chantal.

Gewenste Oplossing:

Nog nooit met jullie in contact gekomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CMTelecom

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over CMTelecom nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door CMTelecom in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Chantal Corneillie