Klachten over PostNL

PostNL bezorgt post en pakketten in binnen- en buitenland, voor zowel particuliere als zakelijke klanten. Het is onze ambitie om de favoriete bezorger... Lees meer >

62% van alle klachten opgelost. Rated as nr. # 3 in Koeriersbedrijven en post

2.4 /10
662 stemmen
662

Waar is mijn post

Klacht van donkerbroek op 02 februari 2012 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik bestel regelmatig briefpaketjes maar krijg ze niet aan waar is mijn post? Ik krijg ook soms post van een andere straat bijv. zonnebloemstraat 58, terwijl ik in de asterstraat 58 woon Ik breng het wel altijd langs als ik post... Lees meer

bezorger liegt

Klacht van leonid1987 op 02 februari 2012 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik verwacht een pakket van nickerman, gisteren was de afgesproken dag voor de aflevering. Ben gisteren de hele dag zitten wachten, niemand kwam, vandaag staat op de website, dat de eerste poging niet geslaagd was, omdat er niemand thuis was.... Lees meer

service TNT

Klacht van odi op 02 februari 2012 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

De postcode was gedeeltelijk incorrect opgeschreven op een felicitatiekaartje. Post.nl stuurt kaartje terug naar afzender * Deze doet het kaartje in enveloppe en stuurt hem gecorrigeerd op. Post maakt brief open en vindt dit gefrankeerde kaartje.Stuurt er toch 1.50 euro boete bij... Lees meer

Compliment van B.H.M.Bos op 24 januari 2024 over PostNL

Lastig om daar al wat van te zeggen, maar vermoedelijk komt het wel weer goed.....

Compliment van Susanne link op 20 december 2023 over PostNL

GISTEREN AVOND KREEG IK DE BRIEF

Compliment van Bobske op 10 december 2023 over PostNL

De postbus werd wel geleegd, maar niet goed. Overige bestemmingen bleef bomvol, zat vast iets klem. Pas na 2x klacht PostNL en klacht hier gebeurde het fatsoenlijk op 5-1, bleek later (uit mijn poststukken) dat al sinds 26-11 niet goed geleegd was.

Compliment van allemaal10 op 20 november 2023 over PostNL

moet het nog zien want vaste bezorgster is denk ik ziek maar houden moed en hoop

Compliment van Veritas3 op 21 november 2023 over PostNL

Helder beantwoord. Dank.

Compliment van Piasiuu op 30 oktober 2023 over PostNL

O Boże to nie można było zostawić awizo że tam jest??? Dziękuję za wiadomość dzisiaj się pojawię odebrać!

Compliment van hoplazo op 30 oktober 2023 over PostNL

Dank u wel voor de reactie op mijn bericht.
Het is gelukkig opgelost.
Misschien de bezorger een brilletje geven. [LOL]
Mvg Gert Tempelman

Compliment van Jacob Faken op 28 oktober 2023 over PostNL

Op mijn adres heb ik geen melding gekregen dat er post was aangeboden. Ik wist ook niet dat het in een AH-winkel was afgeleverd. Intussen bleek uit track&trace dat de post nog steeds in Amsterdam was (na de melding van de post bij de douane in Den Haag volgde de melding van de post in Amsterdam en dat bericht is op track&trace onveranderd gebleven) Vandaag vertelde men mij dat de post terug gestuurd was naar Amsterdam. Is het te regelen dat de post alsnog naar mijn adres wordt gestuurd? Als ik in mijn brievenbus een melding had gekregen en ook een juist bericht via track&trace, dan was dit niet gebeurd.

Compliment van Mijn paketten op 29 september 2023 over PostNL

Ik gun Post NL het goede imago dat ik lang heb ervaren. Ik hoop dat de bezorger zijn verantwoordelijkheid vortaan goed neemt en dat hij de kans daarvoor krijgt

Compliment van Jamila15 op 20 september 2023 over PostNL

Bedankt klacht.nl mijn klacht is opgelost door post.nl

Compliment van Noria Benyelloul op 04 september 2023 over PostNL

Beste postnl,
bedankt voor deze oplossing ook voor jouw antwoord .

Compliment van Spirit 72 op 06 september 2023 over PostNL

Ik heb inmiddels een vel postzegels en een excuus-kaart ontvangen. Het bewuste poststuk is bij de tweede keer verzenden wel goed bezorgd. Waarvoor dank.

Compliment van Michiel van der Sangen op 25 augustus 2023 over PostNL

Ik heb inderdaad inmiddels de vvvbon gehad. Daarmee is het netjes opgelost. Hartelijk dank PostNL

Compliment van methusela op 15 augustus 2023 over PostNL

De verzender verklaart het pakket aan postnl te hebben afgegeven. Postnl verklaart dat het online is aangemeld maar niet ontvangen. Bedrijf is telefonisch niet te bereiken. Moet bedrijf bewijs hebben dat pakket is afgegeven aan postnl?

Compliment van Gkblijle op 11 augustus 2023 over PostNL

Fijne oplossing

Compliment van Marcel Freijters op 15 augustus 2023 over PostNL

Ja, ik snap dondersgoed dat zware pakketten voor een dame niet fijn zijn, maar als ze die niet willen accepteren, dan moeten ze geen PostNL afgiftepunt worden.

Compliment van ebomm op 01 februari 2024 over PostNL

Uiteindelijk goed opgelost.

Compliment van BakkerBakker op 20 juli 2023 over PostNL

Hallo, bedankt voor de snelle terugkoppeling! Ik heb de AH gebeld en het is bevestigd. De kast gaat volgende week (24 juli) in gebruik. PostNL had in dit geval geen andere optie. Ik zal vanaf dan weer bestellen en laten bezorgen op het afhaalpunt.

Compliment van Sahrawi op 17 juli 2023 over PostNL

Jah en dat meneer zich tijdens werk uren niet bezig moet houden met ander mans afkomst en al helemaal niet doodlustig je telefoon pakken en mensen filmen terwijl je zelf fout bezig bent en je die energie in het verkeer investeert in plaats van zijn online leven mvg