hallo
Klacht van sofhia op 19 oktober 2012 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post
Hallo ik heb voor 2 week terug heb ik een pakje verstuurd inmiddels heb ik er ook Al 4 keer achter aan gebeld maar er word nog steeds niks geregeld en wil Nu graag wel is weten hoe het er... Lees meer


Facebook
Twitter