Enveloppen leeggehaald
Klacht van Denhaag1991 op 23 oktober 2012 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post
Afgelopen zaterdag ontving ik een envelop van mijn moeder voor een felicitatie. Echter, deze envelop was leeg, de kaart die ze had gekocht en geschreven was er uitgehaald. Een tijdje geleden met mijn verjaardag was de envelop met kaart van... Lees meer


Facebook
Twitter