Mijn Klacht:
Een door mij verzonden brief is niet bij de ontvanger aangekomen. Het is niet de eerste keer dat mij dit overkomt, dus mijn vertrouwen in PostNL neemt af…
Gewenste Oplossing:
Tracering van mijn brief, deze alsnog bezorgen bij de ontvanger en excuses vanuit PostNL. Tevens wil ik een uitleg; hoe kan het toch dat poststukken (in mijn ogen steeds vaker) niet aankomen op de plek van bestemming?

