Klacht: Post Ontvangen Over Het Plaatsen Van De Slimme Meter.

op 01 september 2016 over Liander in de categorie Energieleveranciers

Men Heeft Post Ontvangen Over Het Plaatsen Van Een Slime Meter.
Maar Deze Meter Is Alleen Maar Slim Voor Liander Maar Niet Voor De Klant Die Bij Liander Zit.
Men Is Namelijk Tegen De Slimme Meter, En Men Wil Deze Ook Niet.
Men Is Daarom Naar De Website Gegaan Van Liander.nl Maar Nergens Kan Je Het Aangeven Dat Je De Slimme Meter Niet Wilt.
Ook Kan Men Op De Website Geen Account Aanmaken Met Mijn Gebruikersnaam En Wachtwoord.
Wel Kan Men Een Bericht Achterlaten Op Het Schade Formulier.
Dus Heb Ik Tot Twee Keer Toe Het Online Schade Formulier Maar Ingevult, In De Hoop Dat Je Contact Kan Leggen Met 1 Van De Medewerkers Van Liander.nl
Groetjes Van Erwin Uit Amsterdam-Noord/Oostzanerwerf

Men Is Tevreden Als Liander Voor Iedereen Op Hun Website Mag Registreren En Een Account Kan Aanmaken, Met Je Gebruikersnaam En Wachtwoord Ook Voor Het Klanten Panel, Zodat Je Een Mening Kan Geven Over Diverse Onderwerpen Dat Betrekking Heeft Op Liander En Energie Etc.
Daarnaast Zou Het Ook Goed Zijn Als Linder Duidelijker Is Over De Slimme Meter En Wat Deze Meter Precies Inhoud, Want Nu Gaat Men Van De Veronderstelling Dat Deze Slimme Meter Alleen Maar Slim Is Voor Liander En Niet Voor De Klant Die Bij Liander Zit.
We Betalen Met Zijn Allen Hier In Nederland Al Genoeg Aan Energie Zeg !
Groetjes Van Erwin Uit Amsterdam-Noord/Oostzanerwerf

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Liander

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Liander nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Liander in behandeling genomen

Bericht van Liander

1 jaar geleden - Geachte heer Leeuwerink, Bedankt voor het melden van uw klacht. We vinden het vervelend dat de website niet duidelijk voor u is. U kunt de slimme meter weigeren via onze website https://www.liander.nl/consument/slimme_meter/privacy/weigeren. Als u verder nog vragen heeft dan horen we dat graag. Met vriendelijke groet, Liander Team Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door ErwinUitAmsterdamNoordOostzanerwerf