Klacht: Verkeerde diagnose/advies

Jen.rack op 02 januari 2017 over Pearle in de categorie Opticïens en brillen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Tijdje geleden 2 oogmeting gedaan. 1 voor lenzen en 1 voor mijn bril. Ik draag al 20 jaar lenzen. Ik kreeg het advies een afspraak bij de oogarts te maken omdat de oogdruk erg hoog was en een beschadiging op mijn oog te zien was.in de tussentijd mijn bril en lenzen gekregen met een veel hogere sterkte dan ik hadden want mijn ogen waren erg achteruit gegaan volgens de opticien.ik keek hier door alsof ik dronken was. In de tussentijd 2 x terug gegaan maar ik moest er maar aan wennen. Uiteindelijk naar mijn afspraak in het ziekenhuis gegaan waar geen verhoogde oogdruk is geconstateerd of een beschadiging. Wel zagen ze dat de sterkte van mijn bril en lenzen veel te hoog was en mijn ogen helemaal niet achteruit zijn gegaan. Resultaat was weer nieuwe glazen, nieuwe lenzen en onnodig 166 Euro eigen risico betalen voor een consult bij de oogarts die ik niet nodig had.

Gewenste Oplossing:

Ik zou tevreden zijn als dit niet meer gebeurd en wellicht een excuus of gebaar van uit de organisatie zou op zijn plaats zijn.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Pearle in behandeling genomen

Bericht van Pearle

8 jaren geleden - Beste mevrouw Rack, Hiermee bevestigen wij de ontvangst van uw bericht. Wij nemen de correspondentie van u als consument bijzonder serieus. Onze procedure is dat er te allen tijde ruggespraak gehouden wordt met de winkel waar uw bericht over gaat om tot een onderbouwd oordeel te komen. Klopt het dat u ingeschreven staat bij de winkel in Apeldoorn onder huisnummer 318? Al naar gelang hetgeen u ons voorlegde kunt u bericht van hetzij de betreffende vestiging hetzij Pearle Opticiens hoofdkantoor ontvangen. Wij doen ons uiterste best om u binnen 2 weken een reactie te geven. Op voorhand danken wij u voor uw begrip en spreken onze waardering ervoor uit dat u de tijd en moeite heeft willen nemen ons attent te maken op uw mening. Met vriendelijke groet, Pearle Opticiens

Reactie van de melder van de klacht

8 jaren geleden - Dat klopt wij zijn in de zelfde straat verhuist. Mvg

Reactie van de melder van de klacht

8 jaren geleden - Vandaag door Anton van pearle Apeldoorn gebeld.geen idee waarom want het enige wat ik heb gehoord was, ja maar. En u zou eens 5 dagen met ons mee moeten lopen dan kunt u zien dat er ook heel veel goed gaat. Dat geloof ik ook best alleen het veranderd niks aan mijn ervaring. Een verkeerde oogmeting waardoor mijn bestelde bril en lenzen niet goed waren 2 x terug moeten komen voor een nieuwe meting. Voor niks met de indicatie hoge oogdruk en beschadiging op oog naar de oogarts in ziekenhuis. En dan bij de oogarts komen en die zegt dat er niks mankeerd maar wel een rekening van 166 Euro moeten betalen. En gewoon niet erkennen dat er fouten gemaakt zijn. Ik draag al bijna 20 jaar een bril en heb nog nooit zoveel geblunder meegemaakt.

Bericht van Pearle

8 jaren geleden - Beste mevrouw Rack, graag nemen wij alsnog contact met je op betreffende bovenstaande situatie. De consumentenservice zal wederom contact opnemen met de bedrijfsleider van de winkel om de situatie te bespreken. De consumentenservice zal hierover contact met je opnemen. Uiteraard nemen wij uw klacht uiterst serieus. Vriendelijke groet, Pearle Opticiens webcare

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Pearle een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Pearle

Heeft op 13 januari 2017 om 13:31 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Rack, er is contact geweest met onze consumentenservice. Vervelend om te vernemen dat u geen prettig gesprek heeft gehad. Naar aanleiding van het telefoongesprek van zojuist zullen wij de winkel op de hoogte brengen van uw verhaal. Wij bedanken u voor uw tijd. Groet, Eye Wish Opticiens Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door