Graag wil ik een klacht indienen over de wijze waarop ik ben behandeld bij de vestiging aan de Kruisweg 983-A te Hoofddorp.
Ik ben daar langs geweest voor een oogmeting voor contactlenzen. Tot mijn verbazing kreeg ik na de meting geen... Lees meer
Ik ben sinds kort klant bij Pearle. Ik heb in de winkel duidelijk gemaakt dat er bij mij alleen in de 1e week van de maand geincasseerd kan worden. Op basis van die afspraak ben ik een contract aangegaan. Vervolgens... Lees meer
Vandaag kwam ik bij Pearl Emmeloord omdat bij mijn Ray Ban bril een neussteuntje sponaan bij de aanzet is gebroken.
Ik werd gelijk vriendelijk te woord gestaan.
De bril dateert van augustus 2023. Er werd vrijwel gelijk benoemd dat er nog garantie... Lees meer
Ik heb een aantal zoonebrillen gezien waar ik interesse in heb. Ik wilde toch even thuis op internet kijken wat de andere aanbieders hebben. Bij het invullen van de serienummer kom ik op hele andere brillen tegen op de site... Lees meer
Geachte Pearle,
Ik wil mijn ernstige onvrede uiten over een schokkende ervaring die ik heb gehad in uw filiaal in Utrecht Overvecht. Op 25-10-2024 ging ik samen met mijn vriendin naar een afspraak voor een ogenmeeting. Tot mijn grote verbazing werden... Lees meer
Duurste glazen genomen
Maak het schoon met afwasmiddel en theedoek
Nog nooit zoveel krassen gehad
Bril heb ik pas
Vorige bril nooit dat gehad
Ze kunnen er niets mee zeggen ze
over de 600 euro betaald Lees meer
Ik heb twee brillen gekocht in Almelo. Zag er echt heel slecht mee en benber binnen twee weken mee terug gegaan. Zou aan de cilinder liggen. Moest doorzetten. Kon echter heel slecht zien. Ben naar de concurrentie Hemmer gegaan, ... Lees meer
Eerst oogmeting gehad en daarna zijn de glazen besteld. Een week later ben ik weer terug gegaan omdat ik niet tevreden was. Toen zijn mijn ogen weer opgemeten en werd toen geadviseerd om naar de oogarts te gaan. Daar ben... Lees meer
Pearle filiaal in Enschede
Tijdens een oogmeting die ik op deze dag had, ontstond er miscommunicatie tussen de bedrijfsleider en mij. Het belangrijkste wat ik opmerkte was dat de bedrijfsleider niet geïnteresseerd was in mij als klant. Dit resulteerde in een... Lees meer
3in 1 aanbieding genomen. Eerste bril okay, leesbril deugde niet, dus terug, het vervolg bril ook slecht. Toen begon de ruzie: het zou maar aan mij liggen. Onacceptabele toonzetting doir hun. Dus, leesbril teruggegeven. 3de bril: zonnebril ook teruggebracht... Lees meer