Klacht: Geen hond bij de balie

Sia Amiri op 29 juni 2017 over Pearle in de categorie Opticïens en brillen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Klacht opgelost op 3 juli 2017
Reactie van het bedrijf:

Geachte heer/mevrouw Amiri, Via deze weg reageren wij op uw bericht welke wij in goede orde hebben ontvangen. Wij betreuren het ten zeerste dat u een situatie zoals u deze schetst heeft moeten ervarenin onze winkel in Maastricht. Naar aanleiding...

Bedrijf Pearle
Status Opgelost
Datum 29 juni 2017

Een klant heeft een klacht ingediend over de lange wachttijd bij Pearle, waar hij een half uur moest wachten zonder dat er personeel aan de balie aanwezig was. Deze situatie heeft geleid tot frustratie bij de klant. De klacht is inmiddels opgelost.

Mijn Klacht:

Ik heb een half uur zitten wachten omdat er geen hond bij de balie zat

Gewenste Oplossing:

Als er iemand bij de balie zit en mensen helpt

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Pearle in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Pearle een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Pearle

Heeft op 03 juli 2017 om 13:21 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM