Klacht: Opgelicht, dus geld weg

Stanley Hessler op 25 juli 2018 over Park Plus Schiphol in de categorie Parkeren

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In het voorjaar hebben we gebruik gemaakt van de de 50% kortings aanbieding voor het parkeren van onze auto op Schiphol via Park Plus. Keurig betaald en de reactie was dat we 3 dagen voor vertrek nog een mail zouden krijgen. Deze helaas niet gehad , site niet bereikbaar geen mogelijkheid om telefonisch contact te leggen. Voel me echt opgelicht.

Gewenste Oplossing:

Ik zou al tevreden zijn als we ons geld terug krijgen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Park Plus Schiphol

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Park Plus Schiphol nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door