Klacht: Geen co.municatie

Denise1974 op 18 juli 2018 over Park Plus Schiphol in de categorie Parkeren

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 11 december heb ik 51 € overgemaakt om een parkeerplaats te reserveren van 7 tm 15 juli. Dit was een mooie aanbieding en het kan maar geregeld zijn. In de bevestigingsmail stond dat ik 3 dagen voor vertrek informatie zou ontvangen over waar ik mijn auto in kon leveren. Op 4 juli om 20:00 nog geen mail ontvangen en dus zelf maar even gemaild. Geen reactie, 5 juli de hele dag proberen te bellen, starttarief van 1€ en dan nog een bedrag per minuut. Geen gehoor, voicemail 4 keer ingesproken met het verzoek contact met mij op te nemen.Nog diverse keren een bericht via het contactformulier op hun site gestuurd. Uiteindelijk heb ik via hun website een kla ht ingediend over de slechte communicatie. Op 6 juni kreeg ik reactie, ze konden hun verplichting niet nakomen en proberen !!!! het bedrag terug te storten.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ik die 51€ terug heb plus 10€ voor de belkosten die ik gemaakt heb en 20€ omdat ik nu op het laatste moment een veel duurdere parking heb moeten nemen (alle goedkopere zaten 1 dag van te voren al vol!)

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Park Plus Schiphol

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Park Plus Schiphol nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door