Klacht: pakketnummer onleesbaar

op 28 juli 2016 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

gisteren 27-7’16 heb ik een brief in de brievenbus gehad. op die brief stond niet duidelijk dat ze vandaag 28 langs zouden komen anders had ik verzorg dat er iemand thuis zijn. er stond dat ik die pakket voor 17:00 konden ophalen bij pretorialaan 22/2A. Ik ging precies na mijn werk 16:50. niemand aanwezig. ik kom thuis weer een brief dat ze langs zijn geweest en dat ik er niet thuis was. en in beide brieven is die pakketnummer onduidelijk. en ze zeggen als ik niet kom ophalen na 7 dagen word het retour. je kan voorstellen zonder die pakket nummer kan ik niets doen.

Als ze me duidelijk zeggen wanneer ze langs komen en mij de kans geven om die pakket te volgen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 28 juli 2016 om 13:06 geantwoord

Heeft op 28 juli 2016 om 17:52 geantwoord

Wat ik wil, is van tevoren weten wanneer jullie langs kan komen om iemand bij mij thuis te laten. Vandaag had ik mijn vriendin de heledag thuis gelaten en jullie kwamen niet en gisteren had ik jullie niet meer verwacht en jullie kwamen weer langs. Met een klein beetje communicatie zou het wel luken.

Bericht van DPD

1 jaar geleden - Hoi Ludwick, Excuses dat dit zo is gelopen. Helaas kunnen we hiervoor geen aparte communicatie voor uitsturen. Je kunt hiervoor de tracking volgen. Volgens de tracking zou dit pakket eigenlijk op de 26e aangeboden moeten worden bij de parcelshop nadat er niemand aanwezig was op het adres. Echter werd dit pakket geweigerd waardoor de chauffeur de volgende werkdag toch naar je eigen adres is gereden. Ik kan voor nu nog een nieuwe instructie sturen betreffende leveringsdatum. De eerstvolgende datum dat we kunnen leveren is a.s. maandag. Graag hoor ik van je wanneer dit mogelijk is. Met vriendelijke groet, Mary

Reactie van de melder van de klacht LGDMProvence

1 jaar geleden - Oké, maandag 1-8-'16 verwacht ik jullie dan. Ik zorg dat er iemand thuis is. Groetjes en fijne weekend

Reactie van de melder van de klacht LGDMProvence

1 jaar geleden - Bij mijn erder klacht heb ik een afspraak gemaakt met DPD om de pakket op maandag 1 augustus opnieuw af te leveren op de adres veerlaan 38a. Tot nu toe niets van hun gehoord. Zo kan je niet omgaan met klanten. Donderdag 28 en vrijdag 29 de hele dag thuis gezeten op hun gewacht. en nu weer maandag en nogsteeds niets van hun gehoord terwijl hun zelf heb een afspraak gemaakt om maandag te kunnen leveren. Gezien de aantal uren dat ik heb verspild om op hun te wachten zou ik nooit tevreden worden over hun service, maar wat ik wel wil is zo snel mogelijk deze probleem voor goed op te lossen.

Bericht van DPD

1 jaar geleden - Hi Ludwick, ik zie dat je pakket nog steeds stil staat wachtend op een nieuwe instructie. Ik zal bij deze doorgeven dat het pakket morgen mee mag met de chauffeur. Mocht je nog vragen hebben kun je altijd rechtstreeks contact opnemen met het desbetreffende depot in Berkel en Rodenrijs op het telefoonnummer 0102669110. Met vriendelijke groet, Mary

Alle klachten die gemeld zijn door LGDMProvence