Klacht: Pakketje verloren

op 02 augustus 2017 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Online was mijn pakketje op een ander adres dan mijn bezorgdt en toen ik naartoe ging om mijn pakketje te halen zeiden mijn buurmannen dat ze niks gekregen habben. Mijn buurmannen hebben niet eens de achternaam die op de website van dpd staat. Toen ik dpd belde om mijn probleem te oplossen zeiden dat ik eerste adidas moest bellen en ze zullen een officiele klacht indienen. Ik heb effort, tijd en geld besteden for een fout van dpd

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik de juiste service krijg voor wat ik al betaald heb

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DPD

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over DPD nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Maria Ef