Klacht: Pakket niet kunnen versturen door ontbrekende etiket

op 24 juni 2017 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik wilde een paar maanden geleden particulier een pakketje versturen via UPS. Ik moet zeggen dat de site niet erg gebruiksvriendelijk is. Heeft een tijdje geduurt voor ik wist waar ik precies moest zijn. Uiteindelijk alles ingevuld en wilde ik het etiket voor op het pakket uitprinten loopt mijn telefoon vast en kan ik het etiket niet meer uitprinten. Ik kan deze niet terugvinden en ook heb ik geen mail ontvangen. Maar heb wel alles betaald. Ik heb meteen screenshots gemaakt van de bestelling en de betaling. Na meerdere mailtjes naar UPS en naar de verschillende afdelingen daar krijg ik nu helemaal geen antwoord meer. Ik heb netjes alles opgestuurd. Ze kunnen zien dat ik betaald heb, welke bestelling het is en dat deze niet verstuurd is. Maar ik hoor helemaal niets meer. Ik heb alle gegevens nog van emailverkeer.

Als ik mijn geld terug heb en UPS zijn klantvriendelijkheid en de werking van de website onder de loep neemt.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 27 juni 2017 om 09:47 geantwoord

Goedemiddag,

Onze excuses voor de vervelende ervaring. U geeft aan dit u de labels een paar maanden geleden heeft aangemaakt. In dat geval had ik nu facturatie gegevens moeten zijn in mijn systemen en dat is niet het geval. Dit houd in dat of het door u opgegeven zendingsnummer is niet correct of deze zending is nooit aan u gefactureerd.

Om dit alsnog snel voor u opgelost te krijgen, adviseer ik u contact op te nemen met onze klantenservice via 0900-2255877 ( optie 5). Zij kunnen de transactie direct voor u nakijken en u waar nodig een oplossing bieden.

UPS Social Media Team

Heeft op 27 juni 2017 om 10:03 geantwoord

Ik heb al contact gehad en al meerdere keren gezegd dat ik al betaald heb. Dat moest ik meteen doen, anders kon ik niets versturen (ben particulier). Heb ook al meerdere keren, net als bij deze klacht de betalingsgegevens toegevoegd. Dus bellen lost het probleem (terugstorten geld) niet op. Ik wil niet nog meer kosten maken. Neem anders zelf contact met mij op.

Bericht van UPS

3 maanden geleden - Goedemiddag, Zonder correcte gegevens hebben wij helaas niet de mogelijkheid een case voor u door te zetten. De beste en snelste optie voor u is om even te bellen met het eerder genoemde telefoonnummer of om een email met alle gegevens te sturen via onze website. www.ups.com Dit kunt u doen door gebruik te maken met onderstaande link : https://www.ups.com/upsemail/input?loc=en_NL Met vriendelijke groet, UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door DebbieDaphne