Klacht: Pakket gaat naar verkeerd land

op 20 december 2017 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bestelling gedaan via webshop Hugo Boss, zou vanuit Duitsland bij de winkel in Nederland bezorgd worden binnen 2/3 werkdagen. Via trackingsnummer blijft pakket (01725024108075 ) eerst in Best (NL) en gaat dan naar Hinckley in Engeland?!
Gebeld met de klantenservice van Hugo Boss wanneer ik mijn pakket kan verwachten, maar zij geven aan dat dit een fout van DPD is, het pakket naar Hugo Boss retour gaat en ik mijn geld retour ontvang. Dat is geen acceptabele oplossing, ik wil alsnog mijn betaalde en bestelde pakket ontvangen. Helaas schijnt dit, ondanks tijdige bestelling door mij, nu niet meer voor Kerst te gaan lukken……

Gewenste Oplossing:

Dat ik alsnog z.s.m. over de door mij bestelde artikelen kan beschikken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DPD

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 21 december 2017 om 16:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door MvOooo