Klacht: Pakket al drie dagen in depot

wimschaap op 26 februari 2021 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Na meer als een half uur aan de tel gezeten te hebben en in de wacht gestaan te hebben kreeg ik iemand aan de tel.
Die gaf aan dat het product beschadigd was en dat ik met jullie opdrachtgever contact op koest gaan nemen.
Jullie informeren niet communiceren niet met opdrachtgever en klant en laten het gewoon op beloop
Daarnaast gooide de medewerker zomaar de telefoon erop toen ik aangaf dat jullie een opdracht hebben gehad van een bedrijf jullie constateren iets waardoor jullie niet verder transporteren en vervolgens doen jullie niets. Ik sta gewoon buiten het feit wat jullie aan het pakket constateren. Dus jullie moeten of met jullie opdrachtgever of met de consument dit communiceren.
Daarnaast ben ik zeker niet gediend over het feit dat de blaaskaak achter de telefoon op het moment dat hij het niet meer weet en niet meer uit zijn woorden komt de Hoorn erop gooit en de verbinding verbreekt.

Misschien goed personeel aannemen en goed opleiden en de communicatie verbeteren. Ben echt des duivels en wacht op een antwoord van jullie kant.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DPD

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over DPD nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door wimschaap