Klacht: opzeggen van een maadelijkse contract.

Tuan Ha op 20 oktober 2020 over BEN in de categorie Mobiele Telefonie

Ik heb een maandelijkse contract bij ben.nl. Dit houdt in dat ik elke maand kan stoppen. In Jan2020 heb ik zowel telefonische als schriftelijk via mail gemeld dat ik met mijn contract wil stoppen. Echter tot heden hebben ze mijn abonnement nog niet opgezegd. Ben geeft aan dat ze mij niet hebben bevestigd. Terwijl ik meerder keren zowel telefonische als schriftelijk mail heb aangeven. Het gaat er niet om dat Ben mij een bevestiging stuurt dat het abonnement is opgezegd. conform de voorwaarden ben ik diegene dient te melden, en dit heb ik gedaan. in dit geval ook eens meerdere keren sinds jan 2020 zowel via mail als telefonisch heb ik bevestigd dat ik niets meer van Ben wil. Ik wil geen contract meer, ik wil geen service meer echt helemaal niets meer met Ben. Tot heden ontvang ik toch nog steeds de facturen.

Per direct opzeggen en mijn geld terug storten. Ik heb al te vaak aangegeven via mail een telefoon dat ik geen abonnement meer wil.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BEN

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BEN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Tuan Ha