Klacht: Ophalen van pakket

op 18 mei 2016 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb zolang moeten wachten totdat mijn pakket zou worden opgehaald telkens kwam er niemand. Daarna heb ik zara gebeld om te vertellen hebben ze doorgegeven dat ze al 2keer bij mij zijn geweest en dat ik niet thuis was maar dat is niet zo! Ik heb hierover ook de chauffeur gesproken hij kon niks over zeggen en zou volgende dag bij mij komen om op te halen is hij weer niet geweest dit is al de 2e keer dat hij dit doet! Bij mijn buren ook al! Ik vind dit niet kunnen nu moet ik al voor de 2e keer volledige bedrag betalen terwijl ik wou retouneren!!!

Dat hij echt de paketten komt ophalen en niet zomaar doorgeven dat hij is geweest!!!

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van DPD

1 jaar geleden - Beste Burgaz1, Bedankt voor je bericht. Heb je misschien ook een 14-cijferig pakketnummer voor mij? Want op je adres kan ik helaas niets terug vinden. Groeten Hanneke

Reactie van de melder van de klacht Burgaz1

1 jaar geleden - Beste Hanneke, Ik heb alleen ordernr is dat ook voldoende? Ordernr is 181520756 Groeten Burgaz

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 19 mei 2016 om 10:38 geantwoord

Beste Burgaz1,

Helaas kan ik op dit nummer (dat is waarschijnlijk een ordernummer van Zara?) ook niets opzoeken, dus ik denk dat je het beste even contact kunt opnemen met Zara om een nieuwe afhaalopdracht af te spreken. Sorry dat ik je op dit moment niet verder kan helpen.

Hanneke

Reactie van de melder van de klacht Burgaz1

1 jaar geleden - Omdat de chauffeur heeft doorgegeven dat hij 2 keer is geweest wat niet is gebeurt kan ik geen nieuwe afspraak regelen met de zara!

Alle klachten die gemeld zijn door Burgaz1