Klacht: Onverschillig gedrag

rvkampen op 11 december 2019 over Liander in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Liander gooit zonder enige aankondiging vooraf voor de tweede keer in een maand of twee de straat een week of langer open. We konden dankzij een oplettende buurman nog net de auto weghalen voordat hij weggesleept zou worden.
Nu kregen we gisteren een briefje in de deur dat we morgen thuis MOETEN zijn omdat we de hele dag geen gas hebben en er minimaal 2 keer iemand het huis in moet. We kunnen morgen simpelweg niet thuis zijn, dus moeten we het volgens Liander zelf maar even regelen met het gas.

Gewenste Oplossing:

Geef van tevoren aan wanneer er werkzaamheden zijn.
Voeg werkzaamheden samen als het zo kort op elkaar is.
Geef verder van tevoren aan als mensen thuis moeten blijven.
Zorg dat je personeel wat beschaafder is aan de telefoon, want hoe mijn vrouw net te woord is gestaan slaat nergens op.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Liander in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Liander een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Liander

Heeft op 16 december 2019 om 13:04 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Richard,

Bedankt voor je bericht. Ik begrijp dat dit geen gewenste situatie is. Dit is niet hoe we op je over willen komen. Onze excuses hiervoor.

Zojuist heb ik begrepen dat er reeds contact met je is opgenomen. Zij zullen het verder met je oppakken.

Met vriendelijke groet,

Emily
Namens het Liander Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door rvkampen