Klacht: Onjuiste toelichting op site over opzeggingsvoorwaarden

op 30 juni 2012 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Ik heb een Dal Vrij Abonnement genomen, omdat de website van NS vermeld staat dat een abonnment na de eerste drie maanden maandelijks kan worden opgezegd. De flexibiliteit was bepalend in de keuze om de abonnement aan te schaffen. De klantenservice van NS vertelde mij dat ik schriftelijk mijn verzoek moest indienen en dat deze dan in behandeling genomen zou worden. Maar tot mijn verbazing ontvang ik een brief waarin staat dat mijn aanvraag is geweigerd en niet in behandeling genomen kan worden. Ik ben ontevreden over de informatie verschaffing, dienstverlening en klantenservice. Dit heeft mij gestimuleerd om een auto aan te schaffen en iedereen in mijn netwerk af te raden om te reizen met het openbaar vervoer.

Ik wil dat mijn opzegging met ingang van 1 april 2012 wordt verwerkt en wil graag excuus voor de onprofessionele brief die ik heb ontvangen.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 03 juli 2012 om 11:34 geantwoord

Wij hebben de klant gebeld en aangegeven dat wij het oprecht spijtig vinden dat hij zijn abonnement niet kan opzeggen. Wij hebben aangegeven dat hij de verkeerde voorwaarden heeft nagelezen. In de voorwaarden staat nadrukkelijk aangegeven dat het om andere abonnementen gaat.

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van NS beoordeeld.

Reactie van de melder van de klacht MT83

5 jaren geleden - De klacht is helemaal NIET opgelost. Ik ben door de NS gebeld en die wilde mij graag laten zien dat de link NU wel goed werkt. Toen ik de medewerker vertelde dat ik op de link voor de algemene voorwaarden had gedrukt in December 2011, had hij geen reactie en herhaalde dat de link nu prima werkt en de voorwaarden goed op de site staan. Hij kon de link meteen naar mij mailen en vond het heel jammer dat ik moest betalen voor diensten die NOOIT meer zal afnemen. NS bewijst weer dat zij de nummer 1 oplichters zijn en de zelfs de banken zijn voorbijgestreefd. Van de banken kan men veel zeggen, maar die voegen ten minste nog WAARDE toe aan de economie. Terwijl NS zich met trots alle waarde uit economie trekt. Subsidies en vastgoed houden NS overeind. Gewoonweg zielige vertoning van een mislukte kopie van Deutsche Bahn.

Alle klachten die gemeld zijn door MT83