Klacht: Onjuiste factuur in “mijn BEN”

op 24 februari 2018 over BEN in de categorie Mobiele Telefonie

Ik heb het abo van m’n vriend overgenomen en hij had bij dit abo een aflos van en GSM. Bij de contractovername moest hij de restkosten van de GSM betalen. We hebben die per direct betaald via Ideal en het contract ging gelijk over naar mij.

Nu deze maand zagen we op de factuur dat ik ook 128,22 euro moest betalen voor dezelfde GSM. Na contact met BEN was de betaling zogenaamd niet terug te vinden en moesten we alle bewijs naar een bepaald e-mailadres versturen. Nu medio februari is er gelukkig toch en lager bedrag afgeschreven, maar klopt het bedrag nog steeds niet en is de factuur op “mijn ben” nog steeds niet aangepast.

Bovengenoemd verhaal is en samenvatting. De passages met frustraties heb ik eruit gelaten, zoals tig keer gebeld hebben en de laksheid van BEN. Ach één motto voor mij: BEN d’r klaar mee en BEN komt d’r nooit meer in.Trouwens al eerder aangegeven bij BEN dat bv bereik in huis bagger was. Na melding gemaakt te hebben via internet op een speciale pagina, kreeg ik later een melding dat ze hadden geconstateerd dat ontvangst goed was en dat het was afgehandeld…. m.i. vreemd gezien er geen poppetje van BEN hier op de bank naast me heeft gezeten om dat dan ff te verifieren.

Zet de juiste factuur in "mijn BEN", kijk of het juiste bedrag nu is afgeschreven (volgens mij ruim 10 euro te veel) en geef toe dat je fout BENt geweest, een persoonlijk e-mailbericht met terugkoppeling zou netjes zijn.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BEN

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BEN nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Jenny Selier

8 maanden geleden - Nog steeds geen juiste factuur in mijn BEN.... amateurs