Klacht: Ongewenst abonnement

op 07 april 2017 over CMTelecom in de categorie SMS Diensten

Ik ben al maanden blijkbaar op iets geabboneerd. Vanavond kom ik erachter op een of andere pornosite (playporn) op mijn telefoon, ineens een abonnement voor deze site!!! Dit is natuurlijk helemaal niet de bedoeling en heb ook helemaal niet ingestemd met een abonnement op zoiets! nu staat er dat het 5 euro per week kost en is dit van mijn telefoonabonnement afgeschreven. Dit was ons niet opgevallen totdat we sms kregen en facturen nakeken. Via de links om je af te melden wordt ik van t kastje naar de muur gestuurd en het nummer stop sms zoals op internet beschreven staat werkt niet, dan zegt hij niet geabboneerd  maar via payinfo ben ik wel degelijk geabboneerd. Het lukt me niet via payinfo deze aanbieder te vinden om het stop te zetten.

Het zou fijn zijn snel geholpen te worden want hebben vanaf Juli al iedere maand 20 tot 25 euro kosten van dit niet gewenste abonnement.

Het liefste dat ik van dit ongewenste abonnement af ben, daarnaast mijn geld terug krijg hiervan.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CMTelecom

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door CMTelecom in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat CMTelecom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CMTelecom

Heeft op 11 mei 2017 om 14:50 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door CORNELISD