Klacht: Ongevraagde sms dienst 5566

op 11 juli 2017 over CMTelecom in de categorie SMS Diensten

Beste heer/mevrouw,
Mijn telefoonrekening was plotseling hoger dan normaal. Aangezien mijn vrouw vaak in het buitenland is, dacht ik dat het daarmee te maken had. Echter toen ik op de rekening keek, bleken het een sms-dienst 5566 te zijn. Het telefoonnummer wordt gebruikt door mijn zoon van 13 jaar. Hij heeft zich nooit ergens voor aangemeld. Ik heb contact opgenomen met KPN en zij hebben uit coulance de laatste twee maanden vergoed. De rekening van februari en maart 2017 zijn echter niet vergoed (30,01 en 48,02 euro).

Als 30,01 euro en 48,02 euro zijn terugbetaald.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CMTelecom

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over CMTelecom nog niet in behandeling is genomen.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door CMTelecom in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat CMTelecom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CMTelecom

Heeft op 09 oktober 2017 om 10:24 geantwoord

Heeft op 09 oktober 2017 om 19:04 geantwoord

Never contacted

Alle klachten die gemeld zijn door Skriv