Klacht: onderzoeks claim duurt heeeeeeel lang

op 16 augustus 2017 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb een item gekocht via internet welke met DPD verstuurd zou worden, omdat het een duur item was heb ik een verzekerde bestelling gedaan. Mijn pakket was op 27 juni in het depot waar het een beschadiging bleek te hebben. Het is nu 16 augustus en DPD is nog steeds aan het ‘onderzoeken’ en heeft nog geen bericht naar mijn verzender verstuurd. Dit duur echt onacceptabel lang.

Telefonisch contact (naar een betaald nummer) levert helemaal niks op behalve we hebben het druk en ja dat is wel heel lang, maar u moet het maar afweachten. Dit is echt super frustrerend.

Ik kan de order niet annuleren bij de verzender omdat zij niet in gebreke blijven maar DPD die gewoon al drie weken niks van zich laat horen.

Er een claim en duidelijkheid is bij mijn verzender zodat deze mij weer kan inlichten.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DPD

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over DPD nog niet in behandeling is genomen.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 23 augustus 2017 om 11:18 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor je bericht.
Wat jammer om te horen dat u nog geen uitsluitsel heeft mogen ontvangen vanuit onze klant, de verzender.
Het vervelende is dat wij in deze een overeenkomst hebben met de verzendende partij.
Alle correspondentie verloopt dan ook met onze klant, de verzender.
Hier hoeft u uiteraard niet tussen te zitten.
Het is aan de verzender om te bepalen hoe dit verder met u afgehandeld wordt.

Ik hoop je voldoende geïnformeerd te hebben,

Mvg,
Stephanie

Heeft op 23 augustus 2017 om 14:51 geantwoord

Hallo Stephanie,

De verzender (uw klant) heeft me verzekerd dat ze nog geen rapport van jullie hebben ontvangen. Tot aan die tijd hoor ik dus niks van mijn verzender. Zoals ik al eerder in bovenstaande klacht genoemd heb ligt mijn pakket vanaf 27-7 bij jullie in het depot en wacht de verzender nog op bericht van jullie.

Mvg,

Wouter

Alle klachten die gemeld zijn door w.ehrhardt