Klacht: Onderhoud door Liander

op 27 juni 2017 over Liander in de categorie Energieleveranciers

Goedemiddag,

Via deze mail wil ik graag een klacht indienen voor het onderhoud van het naastgelegen perceel tussen Edyweg 18 en Edyweg 24-28.
Dit stuk grond is eigendom van Liander. Hierop staat een elektriciteitshuisje.
Het onderhoud van de grond daarom heen wordt maar zelden door Liander verricht en daardoor ontstaat er wildgroei. Dit is niet passend voor de nette buurt waar diverse verschillende bedrijven zich bevinden.
Van mijn kant (Edyweg 18) en mijn buren HST (Edyweg 24-28) is al aangegeven dat wij dit graag door Liander bestraat willen hebben of dat er grind wordt gelegd zodat onderhoud dan niet meer gepleegd hoeft te worden door Liander.
Mocht u hiermee niet akkoord gaan dan verzoek ik u vriendelijk een passende oplossing te vinden of anders vaker onderhoud te verrichten.
In de bijlage treft u een aantal foto’s aan.
In afwachting van uw reactie.
Wolters Metaaltechniek B.V. (Evelien Schülski-Inia)

Zie bovenstaande

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Liander

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Liander in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Liander een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Liander

Heeft op 27 juni 2017 om 18:15 geantwoord

Geachte mevrouw Schülski-Inia,

Wij hebben u klacht in behandeling genomen en deze doorgestuurd naar de betreffende afdeling.

Zij nemen uw klacht in behandeling en nemen contact met u op. Heeft u binnen 30 werkdagen geen reactie? Reageert u dan op via Klacht.nl . Ik zorg ervoor dat u alsnog in contact komt met de juiste afdeling.

Webcare Team Liander

Alle klachten die gemeld zijn door Wolters Metaaltechniek