Klacht: Omzetten meters

op 03 oktober 2017 over Liander in de categorie Energieleveranciers

Op 26 juli 2017 heb ik twee aanvragen ingediend om mijn elektra en gasmeter te verplaatsen binnen mijn huis. Het is nu 03 oktober 2017 en er is nog steeds niets gebeurd. Ik heb 3 verschillende mensen gehad die de behandeling op zich hebben genomen maar het schijnt niemand te lukken om iemand te sturen die de boel om kan zetten. Ik moet 1500 euro betalen om de omzetting te laten doen maar ondertussen ligt de verbouwing van mijn huis al 2 maanden stil. Ik vind het onacceptabel dat Liander hier een monopoly positie in heeft en de consument daar de dupe van is omdat zij niet genoeg werknemers hebben.

Ik ben tevreden als Liander dit zo snel mogelijk oplost en ter compensatie voor het 2 maanden stilliggen van mijn verbouwing het voor niets doet!

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Liander

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Liander nog niet in behandeling is genomen.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Liander in behandeling genomen

Bericht van Liander

1 week geleden - Goedemiddag, We vinden het jammer om te horen, dat dit zo lang moet duren. We zien dat u al een schadeclaim heeft ingediend. Deze zal door de schadeafhandeling opgepakt worden. Uw klacht over het verplaatsen van de aansluiting zullen wij in behandeling nemen. Er zal spoedig contact met u worden opgenomen. Met vriendelijke groet, Liander Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door Marjoleinaan