Met het eten van onze vienetta chocolade zaten er nietjes in het ijs we hadden vanille en crème brulle
Die waren goed Lees meer
Het koek van het ijs is taai en vanmiddag gekocht Lees meer
Wij hebben vandaag bij plus akkerhof in spijkeniise cornetto s gekocht vier stuks! Wij vanavond na de maaltijd ijsje gegeten! Wat bleek de koek van het ijsje is taai! Niet krokant! Wij op de verpakking kijken naar datum. Blijkt dat... Lees meer
Bij het open maken van een Magnum ijsje Classic kwam het ijsje gehalveerd uit de verpakking. Iets niet goed gegaan in de verwerking denk ik. Wel jammer voor zo\'n duur ijsje! Lees meer
we hebben raketijsjes gekocht maar ze hebben geen kleur en het stokje zat in het ijsje.
echt balen nu ik zo n zin had in een raketijsje Lees meer
Hallo,
Ik heb vandaag een pak met Magnum ijsjes gekocht, hierbij zitten er officieel 3 Magnum White in en 3 Magnum Almond.
Ik heb de pak zonet open gemaakt en er zitten vervolgens 2 White Magnums in en 4 Magnum Almond.
Ik heb... Lees meer
De ijsjes zijn plat en het stokje is er compleet in opgenomen. Ook twee ijsjes in deze doos met een stokje om vast te houden en tevens een tweede stokje ingevroren. Niet normaal op te eten. Lees meer
Ik had in de supermarkt een pak Calippo ijsjes gekocht. Bij thuis komst, moest deze natuurlijk worden opgemaakt. Tot mijn verbazing was het papiertje van 2 Calippo ijsjes niet goed afgedekt, dus half open. Lees meer
Beste mensen,
in een pak met 8 cornetto's hadden 2 bovenop geen chocola en 2 anderen onderom geen chocola. Erg jammer, maakt het niet aantrekkelijk om nog een keer cornetto's te kopen. Foto's hebben we gemaakt, maar zijn te groot... Lees meer
Er zat legen papieren zakjes in zonder ijsje en daar betaal ik niet voor .sorry Lees meer