In de doos van cornetto mix mini 6 staat op de verpakking dat er 2 strawberry 2 hazelnoot en 2 stracciatella in de verpakking behoren te zitten helaas zat er maar 1strawberry en 3 hazelnoot in .Daar de kinderen... Lees meer
Ik heb aardbeien cornetto's gekocht en de korst is helemaal zacht, echt balen wanneer je verwacht in een knapperige korst te bijten!!! Lees meer
Geachte lezer,
wij hebben vandaag (11-2-15) een heerlijke ijstaart gehad op de verjaardag van onze dochter.
Er was alleen één grote maar in de taart, een lange haar.
Nu werk ik zelf in de voedselindustrie en bij ons zou dit uit den boze... Lees meer
Wij hadden als nagerecht van een heerlijk kerstdiner Viennetta crème brullee. Tot onze grote verbijstering haalt mijn man een stukje glas van 0,5 bij 0,5 uit zijn mond na een hap te hebben genomen van bovenstaande ijsstam. U snapt... Lees meer
1 van de ijsjes uit de doos was maar voor 1/4 gevuld Lees meer
Na een heerlijke maaltijd met vergeten groenten( pastinaak) ,een heerlijke entrecote (Blanc Bleu) hadden we zin in een lekker stuk vienneta ijs.. Normaal is die altijd lekker romig. Maar deze keer proefde wij alleen maar ijskristallen. Het ijs was tot... Lees meer
Geachte mevrouw/meneer
Wij eten graag Uw ijsjes maar de laatste keer waren de ijsjes ronduit slecht.het ijs zit vol met ijskristallen en de koek is helemaal zacht.
Het ijs is gekocht op 8 septenber 2014 en de houdbaarheidsdatum is tot oktober 2015.... Lees meer
Heb w pakken mini mix cornetto s gekocht hiervan waren de hoorntjes zacht. Ook laatst al bij xe cornetto classics Lees meer
De ijsjes zijn zacht en niet goed bevroren. We hebben 4 pakken gekocht en ze zijn allemaal zo. Normaal nooit last van. Ook misvormde ijsjes. Lees meer
Er zit een splinter in mijn raket ijsje.
Gegeten op 13 augustus 2014.
Lees meer