ik heb maanden geleden een klacht ingediend over onzuiverheden in magnum die klacht is door juli onder zocht e terecht bevonden begin juni heb ik mail gekregen dat juli mij bons zouden toe sturen die ik nog altijd niet heb... Lees meer
Wij maakten met ons gezin net een doos raketten open blijken er in plaats van 9 maar 6 ijsjes in te zitten en een lege ijsverpakking die nog dicht is.
Het nummer van de doos is;L4122CU020 14:51 DATUM 05/2016 Lees meer
Goedendag,
Ik maakte zojuist mijn ola raket ijsje open en er zat een haar op het ijsje. Ik verwacht niet dat als ik een product koop het in deze staat is. Ik hoop dat dit niet vaker gebeurt. Het is erg... Lees meer
Op dinsdag 8 juli 2014, heb ik bij Supermarktketen C 1000 te Nieuw-Vennep, Vienneta ijs, smaak biscuit/caramel gekocht.
Bij het aansnijden van het ijs bleek het ijs ontdooid te zijn geweest. Al het caramel was naar een (1) kant gezakt.
Ook was... Lees meer
Koekhoorntjes ontbreken bij sommige ijsjes, zie foto Lees meer
Mijn man eet gerust een doosje raketjes op 1 dag leeg. Wij halen dan ook altijd de 12 stuks bij de albertheijn, zodat er ook overblijft voor de kids ;) Nu merk ik al enige tijd dat de ijsjes aan... Lees meer
Er zijn ijsjes in een doos waar geen stokje in zit of ze zijn te klein dat je het niet vast kunt houden en vooral voor kinderen niet makkelijk zijn te eten het gaat overmacht adventure ijs .we hadden 2... Lees meer
Hallo,
ik heb vandaag bij de EMTE cornetto mini,s gehaald en toen ik bij de koek kwam merkte ik dat ik weer taaie, zachte koek had. En er zaten op de ijsjes zaten ijs kristallen. Dit is nu al weer het... Lees meer
de ijsjes die we hadden gehaald in de supermarkt waren niet erg lekker de koek van de ijsjes was niet krokant maar taai en het ijs viel zo uit de hoorntjes en er zaten ook nog ijs kristallen in het... Lees meer
Tot onze spijt zat er een hele grote haar in onze viennetta ijs. Raar omdat wij denken dat het personeel met beschermde mutsjes werkt! Lees meer