Klachten over Ola

Bij Ola zijn 3 klachten ingediend op Klacht.nl. De gemiddelde beoordeling is 2.0/10. Dien een klacht in over Ola.

Heeft u een klacht over Ola? Wij vinden het heel vervelend dat u een klacht heeft over dit ijsjes merk en helpen u daarom graag! Komen er splinters van... Lees meer >

Statistieken van Ola in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

3 klachten gemeld
2.0 /10
1 stemmen
1
📊
0% Oplossingspercentage
➡️
Stabiel Trend afgelopen 3 maanden

Meest voorkomende klachtcategorieën bij Ola

Veelgestelde vragen over Ola

Hoe dien ik een klacht in bij Ola?

U kunt een klacht over Ola indienen via Klacht.nl. Ga naar de klachtenpagina, beschrijf uw probleem en uw klacht wordt direct zichtbaar voor Ola.

Hoeveel klachten zijn er over Ola?

Op Klacht.nl zijn in totaal 293 klachten over Ola ingediend, waarvan 3 in het afgelopen jaar. De meest voorkomende klachten gaan over Voedingsmiddelen en dranken.

Lost Ola klachten op?

Van de klachten over Ola wordt 0% opgelost. Er is ruimte voor verbetering.

Wat zijn de meeste klachten over Ola?

De meest voorkomende klachten over Ola gaan over Voedingsmiddelen en dranken. In het afgelopen jaar zijn 3 klachten ingediend.

Hoe neem ik contact op met Ola?

U kunt contact opnemen met Ola door een klacht in te dienen via Klacht.nl. Veel bedrijven reageren sneller op openbare klachten dan via de reguliere klantenservice.

Wat is de beoordeling van Ola?

Ola heeft op Klacht.nl een gemiddelde beoordeling van 2,0 op 10, gebaseerd op 1 beoordeling.

Wat zijn mijn rechten bij een klacht over Ola?

Als consument heeft u recht op een deugdelijk product of dienst. Reageert Ola niet op uw klacht? Stuur een schriftelijke ingebrekestelling met een termijn van 14 dagen. U kunt ook een klacht indienen via Klacht.nl — openbare klachten krijgen vaak sneller een reactie.

Ola Klachten

Viennetta vanille

Klacht van H Kelder op 07 juli 2023 over Ola in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Ik vind dat de viennetta vanille een stuk achteruit is gegaan in kwaliteit en smaak. Er zit veel minder chocolade in, ws een bezuiniging maar wel een verkeerde. Echt een flink minpunt, ik koop het niet meer. Lees meer