Knetterijsjes
Klacht van Netty Schinkel-Mulder op 15 augustus 2023 over Ola in de categorie Voedingsmiddelen en dranken
Ik heb knetterijsjes gekocht maar het knettert echt niet! Neppers zijn jullie, koop nooit meer iets van Ola Lees meer
Bij Ola zijn 3 klachten ingediend op Klacht.nl. De gemiddelde beoordeling is 2.0/10. Dien een klacht in over Ola.
Heeft u een klacht over Ola? Wij vinden het heel vervelend dat u een klacht heeft over dit ijsjes merk en helpen u daarom graag! Komen er splinters van... Lees meer >
U kunt een klacht over Ola indienen via Klacht.nl. Ga naar de klachtenpagina, beschrijf uw probleem en uw klacht wordt direct zichtbaar voor Ola.
Op Klacht.nl zijn in totaal 293 klachten over Ola ingediend, waarvan 3 in het afgelopen jaar. De meest voorkomende klachten gaan over Voedingsmiddelen en dranken.
Van de klachten over Ola wordt 0% opgelost. Er is ruimte voor verbetering.
De meest voorkomende klachten over Ola gaan over Voedingsmiddelen en dranken. In het afgelopen jaar zijn 3 klachten ingediend.
U kunt contact opnemen met Ola door een klacht in te dienen via Klacht.nl. Veel bedrijven reageren sneller op openbare klachten dan via de reguliere klantenservice.
Ola heeft op Klacht.nl een gemiddelde beoordeling van 2,0 op 10, gebaseerd op 1 beoordeling.
Als consument heeft u recht op een deugdelijk product of dienst. Reageert Ola niet op uw klacht? Stuur een schriftelijke ingebrekestelling met een termijn van 14 dagen. U kunt ook een klacht indienen via Klacht.nl — openbare klachten krijgen vaak sneller een reactie.
Klacht van Netty Schinkel-Mulder op 15 augustus 2023 over Ola in de categorie Voedingsmiddelen en dranken
Ik heb knetterijsjes gekocht maar het knettert echt niet! Neppers zijn jullie, koop nooit meer iets van Ola Lees meer
Klacht van Netty Schinkel-Mulder op 15 augustus 2023 over Ola in de categorie Voedingsmiddelen en dranken
Ik heb knetterijsjes gekocht maar het knettert echt niet! Neppers zijn jullie, koop nooit meer iets van Ola Lees meer
Klacht van H Kelder op 07 juli 2023 over Ola in de categorie Voedingsmiddelen en dranken
Ik vind dat de viennetta vanille een stuk achteruit is gegaan in kwaliteit en smaak. Er zit veel minder chocolade in, ws een bezuiniging maar wel een verkeerde. Echt een flink minpunt, ik koop het niet meer. Lees meer
Klacht van Pilia op 12 juni 2023 over Ola in de categorie Voedingsmiddelen en dranken
Op werk een hele doos knetterracketjes gekocht en geen van de ijsjes knetter. Smaak was heerlijk maar het knettert niet. Lees meer
Klacht van Natte spons op 11 juni 2023 over Ola in de categorie Voedingsmiddelen en dranken
Beste Cornetto-team, Ik hoop dat deze klacht jullie bereikt met de snelheid van een smeltend ijsje op een zomerse dag. Ik voel me namelijk genoodzaakt mijn teleurstelling te delen over jullie recente creatie: de recente veranderingen omtrent Cornetto's. Eens in de zoveel... Lees meer
Klacht van Kim v R op 29 mei 2023 over Ola in de categorie Voedingsmiddelen en dranken
Dag, Bij 1 van de cornetto’s in de verpakking zat geen hoorntje. De buitenrand was de chocolade laag. Lees meer
Klacht van Debora van der Vaart - Erkelens op 25 mei 2023 over Ola in de categorie Voedingsmiddelen en dranken
Heb zojuist een doos pret raket ijsjes gekocht bij de Jumbo in Papendrecht. Er moeten er 6 in zitten, maar het zijn er maar 5. Moest deze klacht bij jullie neerleggen. Lees meer
Klacht van A.G.J. Diepman op 29 april 2023 over Ola in de categorie Voedingsmiddelen en dranken
De hoorn is niet knapperigmaar zo taai het lijkt wel leer.⁹ Lees meer
Klacht van [email protected] op 01 februari 2023 over Ola in de categorie Voedingsmiddelen en dranken
Heb cornetto van ola gekocht . Die smaken niet naar roomijs waterige vanille en dat voor een ola ijs wat ermee is gebeurd in de fabriek geen idee maar er is geen sprake meer van echte roomijs heb alle 8... Lees meer
Klacht van Diane de Leeuw op 29 januari 2023 over Ola in de categorie Voedingsmiddelen en dranken
Ik kocht op 28-01-2023 bij de Dirk supermarkt een doos Cornetto Soft, een doos van 4 stuks kosten €3,95. Op 29-01-2023 wilde ik een ijsje gaan eten, had er erg trek in, maar het ijsje was oudbakken, je kon het hoorntje... Lees meer