Klachten over Ola

Heeft u een klacht over Ola? Wij vinden het heel vervelend dat u een klacht heeft over dit ijsjes merk en helpen u daarom graag! Komen er splinters van... Lees meer >

Statistieken van Ola in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

10 klachten gemeld
1.0 /10
2 stemmen

Tijdslijn

Magnum niet goed

Klacht van Jolanda82 op 31 januari 2022 over Ola in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Hallo, De mini-magnums die wij gekocht hebben in de supermarkt zijn niet goed. Bij elk ijsje is de bovenste helft niet gevuld met roomijs maar met een soort water-suiker-ijs. Dit is niet eetbaar dus alle ijsjes weg kunnen gooien. Lees meer

Haar

Klacht van Saida69 op 18 oktober 2021 over Ola in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Beste, Wij hebben vandaag een haar gevonden in een cornetto Classico. We zijn erg geschokt hierdoor. We eten altijd al ola ijsjes en dit hebben we nog nooit meegemaakt. Lees meer

Calippo bubbelgum

Klacht van Layla010fr op 31 juli 2021 over Ola in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Mijn vriendinnen en ik vinden de calippo bubbelgum echt ontzettend lekker maar helaas is dit ijsje niet te koop in supermarkt wat wij heel vervelend vinden en niet snappen dat t maar weinig te verkrijgen is Dus ons vriendelijke verzoek... Lees meer