Splinter in raket ijsje
Klacht van klager2bf864d8 op 24 juni 2026 over Ola in de categorie Voedingsmiddelen en dranken
Ik heb onlangs een raket ijsje van Ola gekocht en ontdekte tot mijn grote schrik een splinter in het ijsje. Dit is niet alleen onplezierig, maar ook potentieel gevaarlijk. Ik ben bezorgd over de voedselveiligheid en wil ervoor zorgen dat... Lees meer

