Klacht: Oetlul

op 26 september 2017 over BEN in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik nam vandaag contact op met Ben over een abonnementsverlenging van mijn maandelijks opzegbare abonnement.
Er is verder niks af te doen op de manier hoe dit ging. Totdat ik op een gegeven moment in de wacht werd gezet. Een tot dan toe vriendelijke mevrouw haalde mij uit de wacht, had dit zelf niet door of dacht dat ik blijkbaar had opgehangen wat die zei:” heeft die oetlul opgehangen”.

Ik heb het gesprek hier ook maar bij gelaten en direct teruggebeld om mijn abonnement op te zeggen.

Ben zelf is wel oké, de klantenservice is een blamage.

Gewenste Oplossing:

Als het zou kunnen wil ik liever geen oetlul genoemd worden

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BEN

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BEN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Verkoopveilig.nl