Klacht: Wederom product niet voorradig wel vermeld op de site en aan de telefoon

Quillaja op 21 februari 2014 over Obelink Winterswijk in de categorie Internetshops - Camping & Outdoor

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wederom vandaag naar Obelink Winterswijk gereden om een tuinset op te halen die we op de site van Obelink hebben gezien. Vanmorgen nog even gebeld en zojuist met de aanhanger gaan halen. Niet dus!!! Bij aankomst waren alleen de stoelen er nog maar geen tafel meer. Wel wat anders aangeboden gekregen maar dit was niet van dezelfde kwaliteit en kwam ook niet echt in de richting. Kortom voor niets daarheen gereden met een gehuurde aanhanger vanuit Doesburg. Weggegooid geld en dan hadden we ook nog eens erover gebeld. En als dit nu een incident is, maar nee hoor afgelopen zomer met een luifel precies hetzelfde. En het jaar ervoor een product van ruim 300 euro waarbij het doek meteen scheurde kregen we ook een slechte afhandeling van onze klacht. Voor mij is nu dan ook de maat vol, ik koop hier echt niks meer en zal het ook iedereen afraden. Wat een slechte service en afhandeling van klachten. En dan nog niet eens gesproken over de kosten die ik gemaakt heb.

Gewenste Oplossing:

Als er een passende oplossing komt voor de klacht. Kijk naar het proces hoe het kan dat op de site spullen voorradig zijn en na een belletje het product toch uitverkocht is. En vergoeding voor de gemaakte kosten. Benzine en huur aanhanger.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Obelink Winterswijk

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Obelink Winterswijk over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Obelink Winterswijk nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door