Klacht: vervoer

Henk Nipius op 10 april 2015 over Obelink Winterswijk in de categorie Internetshops - Camping & Outdoor

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

volgens gegevens obelink zou mijn bestelling zijn verzonden op wo 8-4
do 9-4 navraag gedaan>>wordt vandaag of morgen (10-4)afgeleverd
eindelijk via via tracking no gekregen>>dpd gebeld >>wordt tussen 1830 en 1930 uur afgeleverd. om 19.45 gaan bellen met dpd, terwijl ik boven bij de computer gegevens opzocht riep mijn vrouw dpd rijdt voorbij,ik keek en zie de auto het dorp uitrijden,ben eracher aan gegaan maar kon hem niet vinden.terwijl ik er achter aanging heb ik mijn vrouw vast laten bellen met dpd. konden de chauffeur niet bereiken voice. wij zitten nu 2 dagen met het mooie weer te wachten >>>hoe lang nog dpd rijdt morgen niet. Graag van uw kant een klacht richting DPD
graag reactie. m vr gr H.Nipius Rozenburg 06-83163696 of mail [email protected]

Gewenste Oplossing:

graag reactie !!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Obelink Winterswijk over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Obelink Winterswijk in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Obelink Winterswijk een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Obelink Winterswijk

Heeft op 11 april 2015 om 08:16 geantwoord

Geboden Oplossing:

Ik heb de klant een mail gestuurd op 11-4 om 9.15u dat ik vanmorgen contact heb opgenomen met DPD. Wegens tijdgebrek bij DPD is de uitlevering naar maandag uitgesteld, DPD mag een dergelijke actie volgens de voorwaarden eenmalig uitvoeren. De pakketten worden dus maandag sowieso uitgeleverd.

Alle klachten die gemeld zijn door