Klacht: Veel te druk en de nieuwe opstelling is als Ikea je moet de hele winkel door..

Sinds de laatste verbouwing is de winkel net een Ikea geworden, je moet en zal de hele winkel door.
Niet prettig als je slecht ter been bent en drukte door Corona wil vermijden..
Jammer alles voor nog meer omzet…pffff

Denk niet dat dit meer gaat gebeuren..

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Obelink Winterswijk over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Obelink Winterswijk in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Obelink Winterswijk een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Obelink Winterswijk

Heeft op 07 juni 2021 om 09:00 geantwoord

Beste mevrouw Kraakman,

Wij betreuren het dat u een minder prettige ervaring heeft ondervonden in onze winkel met onze routing. Deze is juist aangepast om het winkelen in onze megastore zo prettig mogelijk te maken.
Wij zullen u in een aparte email de plattegrond van onze winkel meesturen, waarop te zien is dat er wel degelijk afkortingen zijn op de route, waardoor je sneller de winkel door kunt, ook als je slechter ter been bent.

Wij hopen u, ondanks de minder prettige ervaring, toch weer in onze winkel te mogen ontvangen.

Met vriendelijke groet, Team Obelink

Reactie van de melder van de klacht Liesje2021

3 maanden geleden - Sorry maar het is mij te MEGA Ik kom hier jaren, wist overal de weg maar ik bedank u voor die jaren, het zal wel aan mij liggen...

Heeft op 07 juni 2021 om 10:02 geantwoord

Ik ga naar een kleinschaligere winkel vanaf nu

Alle klachten die gemeld zijn door Liesje2021