Mijn Klacht:
Op 29 juli 2016 hebben wij vanaf ons vakantie adres in Frankrijk een tent besteld. De oude tent hebben wij achter gelaten na onze vakantie.
Bij het eerste gebruik van de tent op 16 juli j.l. Bleek een rits van de buitentent defect. Ook bleek de dubbele deur met hor slechts een enkele met hor te zijn. Na telef contact met obelink, moest ik via het contact formulier op de website de klacht melden. Hierop ontving ik op 22 juli een melding van “snellius retour” waarop ik moest antwoorden met foto’s van het probleem.
Na deze foto’s te hebben verzonden bleef het tot heden (4 augustus) stil.
Ik heb net obelink gebeld, waarbij een medewerker mij binnen 10 seconden wits te melden dat mijn mail te groot was en dat de niet groter mag zijn dan 2 (twee) mb. Toen ik aangaf, dat dit belachelijk klein was, werd mij verteld dat ik het maar opnieuw moest proberen en de verbinding werd verbroken.
Gewenste Oplossing:
1 fatsoenlijke telefonische benadering
2 vervanging van het product voor een tent die wel aan de omschrijving voldoet
Hoewel het bijna 1 jaar na aankoop is, was het de eerste keer dat wij de tent uit de verpakking haalden
