Klacht: Tent met defecte rits

Peterv1960 op 04 augustus 2017 over Obelink Winterswijk in de categorie Internetshops - Camping & Outdoor

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 29 juli 2016 hebben wij vanaf ons vakantie adres in Frankrijk een tent besteld. De oude tent hebben wij achter gelaten na onze vakantie.
Bij het eerste gebruik van de tent op 16 juli j.l. Bleek een rits van de buitentent defect. Ook bleek de dubbele deur met hor slechts een enkele met hor te zijn. Na telef contact met obelink, moest ik via het contact formulier op de website de klacht melden. Hierop ontving ik op 22 juli een melding van “snellius retour” waarop ik moest antwoorden met foto’s van het probleem.
Na deze foto’s te hebben verzonden bleef het tot heden (4 augustus) stil.
Ik heb net obelink gebeld, waarbij een medewerker mij binnen 10 seconden wits te melden dat mijn mail te groot was en dat de niet groter mag zijn dan 2 (twee) mb. Toen ik aangaf, dat dit belachelijk klein was, werd mij verteld dat ik het maar opnieuw moest proberen en de verbinding werd verbroken.

Gewenste Oplossing:

1 fatsoenlijke telefonische benadering
2 vervanging van het product voor een tent die wel aan de omschrijving voldoet
Hoewel het bijna 1 jaar na aankoop is, was het de eerste keer dat wij de tent uit de verpakking haalden

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Obelink Winterswijk over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Obelink Winterswijk in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Obelink Winterswijk een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Obelink Winterswijk

Heeft op 04 augustus 2017 om 14:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Bericht van Obelink Winterswijk

7 jaren geleden - Geachte klant, Om een artikel met een klacht die niet naar de winkel wordt teruggebracht te kunnen beoordelen hebben wij foto's nodig van het artikel en de klacht. Om te voorkomen dat de mailbox te vol komt te zitten waardoor klanten helemaal niet meer kunnen mailen naar ons is er wel een limiet verbonden aan de grootte van deze foto's, onze excuses voor dit ongemak. Mijn collega heeft u inmiddels gebeld en van hem heb ik begrepen dat de klacht opgelost gaat worden door een medewerker van onze webshop. Met vriendelijke groet, Team Obelink

Alle klachten die gemeld zijn door