Klacht: Tempo 100 sticker

John b op 07 juni 2016 over Obelink Winterswijk in de categorie Internetshops - Camping & Outdoor

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben 18 mei voor de keuring van de caravan geweest voor de Tempo100 sticker, er werd mij verteld door Nico H bij de keuring van ik de sticker zeker met 10 dagen in huis zou hebben. Het is nu al 7 juni en ik heb de sticker nog niet.
Ben inmiddels op mijn vakantiebestemming en er is thuis nog niets ontvangen.
Als deze er wel was hadden ze deze naar mij toe gestuurd.
Heb al verschillende berichten gestuurd maar krijg daar ook geen reactie op.
Ik vind dit een slechte zaak van Obelink. Ik wil toch wel waar voor mijn € 99,-.
Ik hoop dat dit goed wordt opgelost.

Groet John Bloemen

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ik de sticker op de caravan heb geplakt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Obelink Winterswijk over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Obelink Winterswijk in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Obelink Winterswijk een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Obelink Winterswijk

Heeft op 08 juni 2016 om 12:23 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Bericht van Obelink Winterswijk

8 jaren geleden - Hallo, De klant is op 7-6-2016 gebeld dat de sticker inmiddels per post onderweg naar hem is. Helaas heeft de levering van de sticker naar ons toe vertraging opgelopen en hadden wij niet de mogelijkheid om deze dus eerder naar de klant door te sturen. Wij hopen dat de klacht hiermee naar tevredenheid is opgelost.

Alle klachten die gemeld zijn door