Mijn Klacht:
Het werkt niet met canaal digitaal .hoe moet ik verder het moet kunnen zegt canaal digitaal maar jullie moeten het upgrade ? Gaarne snel antwoord dank u
Gewenste Oplossing:
Als ik antwoord heb en tv kan kijken

user-1270035 op 09 mei 2016 over Obelink Winterswijk in de categorie Internetshops - Camping & Outdoor
Het werkt niet met canaal digitaal .hoe moet ik verder het moet kunnen zegt canaal digitaal maar jullie moeten het upgrade ? Gaarne snel antwoord dank u
Als ik antwoord heb en tv kan kijken
Bericht van Robin van Klacht.nl
8 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Obelink Winterswijk over deze klacht.
Bericht van Robin van Klacht.nl
8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Obelink Winterswijk in behandeling genomen
Bericht van Obelink Winterswijk
8 jaren geleden - Beste mevrouw Steernberg, Een dergelijk probleem kunt u gerust bij onze klantenservice neerleggen, zij lossen dit probleem graag voor u op. Uw klacht is nu neergelegd bij klacht.nl, een site bedoeld voor consumenten die er niet uitkomen met de verkopende partij. Daarvan is op dit moment geen sprake, omdat wij verwachten uw probleem adequaat te kunnen afhandelen. Wij nemen vandaag even contact met u op om het probleem op te lossen. Met vriendelijke groet, Team Obelink
Bericht van Robin van Klacht.nl
8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Obelink Winterswijk een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht
Heeft op 11 mei 2016 om 12:16 geantwoord
Er is inmiddels telefonisch contact geweest met de klant. Gebleken is dat niet alle onderdelen in de doos gemonteerd waren en om die reden functioneerde het aangekochte artikelen niet naar behoren. Een medewerker van de desbetreffende afdeling heeft het telefonisch uit kunnen leggen en inmiddels werkt het artikel naar behoren.