Klacht: Niet leveren van een product

DPKS op 20 juni 2023 over Obelink Winterswijk in de categorie Internetshops - Camping & Outdoor

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 8 juni een bestelling gedaan (3 producten). Op 13 juni bestelling ontvangen (2 producten ontvangen) waarvan 3 producten op de factuur staan.
Tig keren gebeld met Olly maar kan mij hier niet verder mee helpen.
Kan hen niet op een andere manier telefonisch of via de mail bereiken.

Gewenste Oplossing:

Ik zou graag z.s.m. mijn 3e besteld product willen ontvangen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Obelink Winterswijk over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Obelink Winterswijk in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door DPKS