Mijn Klacht:
in 2011 voortent zijtenten en luifel gekocht
na vier weken vertoonde luifel losse stiknaden
nu tweede keer opgezet en na twee weken losse stiknaden en spontaan een scheur in het dak
contact gezocht met obelink en fotos van de luifel gezonde per email
het andwoord was dat ik er mee langs moest komen ( 1 uur en drie kwartier rijden ) en dat ze hem lieten repareren
gister op 5 augustus 2012 hevige regenbui met onweer en enige hagelstenen gehad
luifel meer dan 15 scheuren in het dak van 10cm tot 25 cm
er staan hier ongeveer 400 caravans met luifel en er zijn er twee kapot
tot mijn verbazing bleek de andere gedupeerde vorig jaar bij de firma obelink de zelfde luifel als ons gekocht te hebben
niemand geen schade op de camping alleen de twee met een obelink shun shade luifel van obelink
mijn klacht bij obelink neer gelegd en kreeg als andwoord dat ik korting op de nieuwe luifel krijg van wel let op 30%
denk dat de firma obelink geen respect heeft voor hun klanten
Gewenste Oplossing:
in ieder geval toegeven dat dit kan voorkomen en ruilen voor een nieuwe luifel
weet heus wel dat er wel eens iets mis kan gaan maar geef het dan ook toe en los het op
