Klacht: La fuma. Stoelen twee stuks gekocht 2e helft 2016

Gerrit Westrik op 22 mei 2017 over Obelink Winterswijk in de categorie Internetshops - Camping & Outdoor

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na een eerste herstel door obelink, worden we nu opnieuw geconfronteerd met het losraken van bouten en moeren . En wel tijdens de pasbegonnen vacantie in zuid frankrijk. Wat we vreeseden, gebeurde.nl het zoekraken in het groen van de campingplaatd.
De prijs van de stoelen was €275.
Het blijkt nu dat onze klacht niet naar behoren is verholpen. Dit is voor ons niet acceptabel. Op zijn minst vragen wij vijf sets bouten en moeren met borging(!!!!)
En betreffend gereedschap voor bevestiging.
Verder verzoeken wij Obelink dringend het bovenstaande per omgaande en expresse te zenden naar de vongende camping.

Camping de Vaudois
Departementale 2
83520 Roquebrune sur Argens
169 Route Hypat Ollivien
For the Attentipn of G. Westrik

France

Aangezien wij hier niet beschikken over alle referenties, verwijzen wij Obelink ook naar eerdere e mails dit jaar.

GRaag uw bevestiging van ontvangst van deze mail een doorzending naar Obelink.
Van Obelink verwachten wij bericht wanneer de opvolging plaatsvindt.

Gewenste Oplossing:

Zie boven.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Obelink Winterswijk in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Obelink Winterswijk een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Obelink Winterswijk

7 jaren geleden - Geachte klant, Wij hebben u inmiddels een mail gestuurd met het verzoek om uw telefoonnummer te geven. Mijn collega van de desbetreffende afdeling kan u dan even bellen en uw klacht afhandelen. Wij willen vanzelfsprekend met alle plezier schroeven opsturen naar de camping in Frankrijk, maar we zullen dan wel moeten weten welke schroeven u precies bedoelt. Wij horen graag van u. Met vriendelijke groet, Team Obelink

Obelink Winterswijk

Heeft op 07 juli 2017 om 13:30 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte klant,
Wij hebben u inmiddels een mail gestuurd met het verzoek om uw telefoonnummer te geven. Mijn collega van de desbetreffende afdeling kan u dan even bellen en uw klacht afhandelen. Wij willen vanzelfsprekend met alle plezier schroeven opsturen naar de camping in Frankrijk, maar we zullen dan wel moeten weten welke schroeven u precies bedoelt. Wij horen graag van u.
Met vriendelijke groet,
Team Obelink

Alle klachten die gemeld zijn door