Klacht: Kapotte rits, nooit meer Obelink

Rob Ros op 27 mei 2015 over Obelink Winterswijk in de categorie Internetshops - Camping & Outdoor

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Nieuwe 2 persoonstent gekocht bij Obelink voor 160 euro.
1 dag in gebruik door 2 nette volwassenen loopt de rits uit zijn verband.
Ter plaatse niet kunnen maken, ja met knijpers.
Gereageerd naar Obelink,. Antwoord; stuur maar op op eigen kosten, dan gaan wij kijken of het aan ons ligt en zo niet dan zijn de kosten voor u.

Ons idee: ipv service kopen we een gerepareerde tent voor meer als de aanschafprijs, dus maar niet doen.

Gewenste Oplossing:

Onze tent terug sturen en een nieuwe opsturen.Wij blij, zij een tevreden klant.
Nu het omgekeerde.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Obelink Winterswijk over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Obelink Winterswijk in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Obelink Winterswijk een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Obelink Winterswijk

Heeft op 27 mei 2015 om 16:26 geantwoord

Geboden Oplossing:

Op 27-5-2015 om 17.25u de volgende mail gestuurd:
Geachte klant,
Vervelend te moeten vernemen dat uw aankoop niet naar wens is geweest. Vanzelfsprekend willen wij uw klacht graag oplossen, daarvoor hebben wij echter wel het artikel ter beoordeling nodig. Helaas komt het nog wel eens voor dat een rits door onjuist gebruik defect is gegaan, vandaar dat wij een tent niet ongezien kunnen omruilen. Waarmee ik overigens niet willen zeggen dat dit ook bij het geval is, maar we zullen het wel moeten uitsluiten en dat gaat helaas niet ongezien. Het is gebruikelijk dat de klant met een defect artikel terug komt naar de winkel waar het gekocht is. Wij zijn zeer coulant met de termijn hiervoor, u kunt er gerust over een paar maanden mee terugkomen. Ik begrijp dat mijn collega u ook al als alternatief heeft aangeboden om de tent naar ons op te sturen, zodat u alleen de verzendkosten van het pakket hoeft te betalen en geen benzinekosten. Wij zullen de tent dan beoordelen en eventueel gerepareerd/omgeruild terugsturen naar u. De kosten hiervan nemen wij dan voor onze rekening.
Met vriendelijke groet,
S. Notten
Team Obelink

Alle klachten die gemeld zijn door