Mijn Klacht:
Geachte medewerker obelink,
Gisteren hebben we een nieuwe tent incl. Luifel en benodigdheden twv. €500,- bij jullie gekocht.
Nu hebben we hem gisteren op gezet in onze achter tuin, en blijkt dat de luifel stuk is. Er zitten verschillende gaten in.
We hebben twee keer anderhalf uur in de auto gezeten om de tent bij jullie te kopen.
Gisteren aan het eind van de dag was het telefoonnummer niet bereikbaar. Vandaar deze email. (Deze is al gisteren aan het eind van de dag ook verstuurd!)
Vanmorgen verschillende keren gebeld. Geen reactie. Waarnaar ik later werd doorgeschakeld naar de internet afdeling. Deze vroegen mij vanwege drukte rond elf uur terug te bellen. Dit hebben gedaan, gaf de volgende medewerker aan dat het nog steeds erg druk was. En vroeg mij in de middag terug te bellen. Ook dit heb ik gedaan, en ook nu is het te druk om mijn klacht aan te nemen. En vervolgens blijkt mijn email niet te zijn aangekomen. Deze mevrouw verzocht me nogmaals de email te verzenden. En gaf me geen duidelijkheid wat ze nu ging doen met de afhandeling van mijn klacht.
Ik ga aanstaande woensdag met vakantie. En baal ongelooflijk dat ik onze tent niet bij onze plaatselijke camping dealer heb gekocht. En hoop dat onze klacht binnen deze tijd nog is opgelost. Ik heb er een hard hoofd in. En vraag me af of ik überhaupt gehoord word. Want ik word nu van het kastje naar de muur gestuurd.
Graag hoor ik spoedig bericht van u.
Met vriendelijke groet,
C.A.A. Groen – brouwer
Gewenste Oplossing:
Een nieuwe luifel gratis op gestuurd, en op z'n minst een vergoeding voor al het gedoe wat we hier van hebben gehad.
