Klacht: Gescheurd tentdoek tijdens garantieperiode

funs1974 op 03 februari 2016 over Obelink Winterswijk in de categorie Internetshops - Camping & Outdoor

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

het doek aan de voorkant van onze tent is ingescheurd tijdens onze vakantie. kan gebeuren en dan verwacht je dat dit gerepareerd wordt omdat er nog garantie op de tent zit. Obelink geeft aan dat het doek niet te repareren is en ze willen niets vergoeden. Dit terwijl ze een nieuw doek kunnen laten maken, twee ritsen erin en dan is het gerepareerd. Obelink geeft hier niet thuis en dat terwijl ik nog garantie heb.

Gewenste Oplossing:

Ik zou tevreden zijn met elke oplossing. Als de tent gerepareerd wordt ben ik al tevreden. Ik hoef echt geen nieuwe, maar hoe Obelink hiermee omgaat is ondermaats en alles behalve klantvriendelijk.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Obelink Winterswijk over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Obelink Winterswijk in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Obelink Winterswijk een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Obelink Winterswijk

Heeft op 04 februari 2016 om 09:35 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door