Mijn Klacht:
Dinsdag j.l. snipperdag opgenomen bij O. tent en kampeeraccessoires gekocht TWV € 350,= , tent van het merk Coleman Phad X2. Aankopen gedaan ivm afgesproken lang fietsweekend met vrienden vertrek en diverse afspraken zijn gemaakt vanaf morgen vrijdag 7 juni t/m maandag 9 juni (wederom 2 snipperdagen opgenomen en collega,s gevraagd voor mij te werken) na mijn werk vanmiddag tent op willen zetten als proef, echter drama want er waren bij de tent geen tentstokken geleverd. Geen nood dacht ik, ik bel men begrijpt het wel bij obelink en komen wel met een oplossing Telefonisch gesproken met meneer ubbink en dit was zijn oplossing: EERST BEWIJZEN MET EMAIL EN GESCANDE BON DAT DE TENT BIJ JULLIE WAS GEKOCHT, DAN ZOU MEN MORGEN NA 12.00 UUR DE ONTBREKENDE STOKKEN OPSTUREN. Mijn uitleg van verloren weekend de afspraken en reeds gemaakte kosten etc en snipperdagen dat vond hij heel vervelend, maar dit was wat men wilde doen. Ik nog voorgesteld om koeriersdienst in te schakelen, maar hij had mij verteld hoe obelink dit ging oplossen en daar moest ik het mee doen. SCHANDALIG WAT EEN SERVICE. Ik ga deze zaak aanhangig maken bij diverse consumentenorganisaties.
Oh ja dhr Ubbink zei ook nog dat ik maar eerst de tent en inhoud van de verpakking in de winkel had moeten controleren. Dus iedereen gewaarschuwd bij obelink voor u aan de kassa afrekenen gaat eerst alle verpakkingen openen om te kijken of je krijgt wat er op de verpakking staat !!!!Had ik het trouwens maar gedaan, de binnentent was nog bevestigd aan de buitentent dus deze tent heeft reeds ergens gestaan
Gewenste Oplossing:
Ik moet in ieder geval een nieuwe tent en dan een vergoeding voor mijn gemaakte autokosten(kan niet weg dus alles voor niets gekocht en gereden ) en annuleringskosten en excuses !!!!!!!!!!!!!
