Mijn Klacht:
In augustus 2012 heb ik een koelbox van het merk Mobicool gekocht bij Obelink in Winterswijk. De koelbox kostte circa EUR 180,00. Uiteraard vonden we dat veel geld maar voor een goede koelbox wilde ik dat wel uitgeven.
Nu wilde ik de koelbox laatst gebruiken en zag ik dat de deksel behoorlijk krom is getrokken. Zelfs zo krom dat het afdichtingsrubber de bak niet meer raakt en ook de magneetsluiting nieIn augustus 2012 heb ik een koelbox van het merk Mobicool gekocht bij Obelink in Winterswijk. De koelbox kostte circa EUR 180,00. Uiteraard vonden we dat veel geld maar voor een goede koelbox wilde ik dat wel uitgeven.
Nu wilde ik de koelbox laatst gebruiken en zag ik dat de deksel behoorlijk krom is getrokken. Zelfs zo krom dat het afdichtingsrubber de bak niet meer raakt en ook de magneetsluiting niet meer werkt. Ik heb dan ook mijn twijfels over het functioneren van de koelbox.
Omdat ik vind dat dit wel heel snel is gebeurd (voor zo’n dure koelbox) heb ik contact opgenomen met de klantenservice van Obelink. Zij geven aan dat zij een nieuwe deksel kunnen bestellen (a Eur 50,00) en dat deze kosten geheel voor mij zijn aangezien de garantietermijn van 2 jaar (net) is verstreken.
Gewenste Oplossing:
Het lijkt mij redelijk dat deze deksel volledig wordt vergoed. Van een deksel van zo'n dure koelbox mag je immers toch wel verwachten dat deze langer heel blijft dan 2 jaar!
