Klacht: Deksel koelbox krom

user-145321 op 01 december 2014 over Obelink Winterswijk in de categorie Internetshops - Camping & Outdoor

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In augustus 2012 heb ik een koelbox van het merk Mobicool gekocht bij Obelink in Winterswijk. De koelbox kostte circa EUR 180,00. Uiteraard vonden we dat veel geld maar voor een goede koelbox wilde ik dat wel uitgeven.

Nu wilde ik de koelbox laatst gebruiken en zag ik dat de deksel behoorlijk krom is getrokken. Zelfs zo krom dat het afdichtingsrubber de bak niet meer raakt en ook de magneetsluiting nieIn augustus 2012 heb ik een koelbox van het merk Mobicool gekocht bij Obelink in Winterswijk. De koelbox kostte circa EUR 180,00. Uiteraard vonden we dat veel geld maar voor een goede koelbox wilde ik dat wel uitgeven.

Nu wilde ik de koelbox laatst gebruiken en zag ik dat de deksel behoorlijk krom is getrokken. Zelfs zo krom dat het afdichtingsrubber de bak niet meer raakt en ook de magneetsluiting niet meer werkt. Ik heb dan ook mijn twijfels over het functioneren van de koelbox.

Omdat ik vind dat dit wel heel snel is gebeurd (voor zo’n dure koelbox) heb ik contact opgenomen met de klantenservice van Obelink. Zij geven aan dat zij een nieuwe deksel kunnen bestellen (a Eur 50,00) en dat deze kosten geheel voor mij zijn aangezien de garantietermijn van 2 jaar (net) is verstreken.

Gewenste Oplossing:

Het lijkt mij redelijk dat deze deksel volledig wordt vergoed. Van een deksel van zo'n dure koelbox mag je immers toch wel verwachten dat deze langer heel blijft dan 2 jaar!

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Obelink Winterswijk

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Obelink Winterswijk over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Obelink Winterswijk nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Obelink Winterswijk in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Obelink Winterswijk een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Obelink Winterswijk

Heeft op 22 januari 2015 om 14:10 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte klant,
Van de afdelingschef van de desbetreffende afdeling heb ik begrepen dat u reeds in onze winkel geweest bent en dat uw klacht kosteloos is opgelost. Ik hoor graag van u indien dit niet het geval is.
Met vriendelijke groet,
Sven Notten
Obelink Vrijetijdsmarkt B.V.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Obelink Winterswijk beoordeeld.

user-145321

Heeft op 22 januari 2015 om 20:54 geantwoord

Ik vond het jammer dat het nodig was om deze klacht in te dienen maar na veel mailen is de klacht uiteindelijk prima opgelost door Obelink!

Alle klachten die gemeld zijn door