Klacht: bijschrijven basis punten

martan op 13 maart 2015 over Obelink Winterswijk in de categorie Internetshops - Camping & Outdoor

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

hallo ik heb vandaag bij u wat gekocht en had mijn voordeelpas niet bij mij de verkoopster aan de kassa was zo vriendelijk om mij te vertellen dat ik dat via mijn laptop dat thuis kon bijschrijven , ik heb [www.obelink.nl/voordeelpas ] aangeklikt maar kan nergens iets vinden waar ik die punten bij kan zetten , mijn pasnummer is
6299939004712485960, gr M H A Van Eijk , Goor

Gewenste Oplossing:

als ik bericht van u krijg hoe ik dat moet doen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Obelink Winterswijk over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Obelink Winterswijk in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Obelink Winterswijk een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Obelink Winterswijk

Heeft op 13 maart 2015 om 19:29 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hallo,
Vanavond om 19.28u heb ik de klant het volgende bericht gestuurd via uw site:
Beste klant,
U kunt uw punten via onze site bijschrijven. U kunt hiervoor de volgende link gebruiken: http://www.icpmimas.nl/PublicPages/ClaimPoints.aspx
Ook kunt u telefonisch contact opnemen met onze klantenservice(0543-532632), zij willen ook met alle plezier uw punten bijschrijven op uw account.
Hopelijk bent u hiermee voldoende geïnformeerd.
Team Obelink Vrijetijdsmarkt

Alle klachten die gemeld zijn door